Aktiviteter på au pair senteret 2018-07-13T10:55:49+00:00

Delta på aktiviteter i regi av Caritas au pair-senter

Her legger vi ut planer for aktiviteter i tilknytning til senteret. Blant annet så holder vi jevnlig informasjonsmøter for au pairer og vertsfamilier i Oslo, Bergen og Stavanger og vi arrangerer sosiale aktiviteter for au pairer. I Oslo er dette på ukentlig basis, i Stavanger og i Bergen en gang i måneden. Vi håper at våre aktiviteter oppleves som relevante og givende for både au pairer og vertsfamilier.

aktiviteter på senteret

Nettverkscafe for au pairer

Caritas au pair senter arrangerer ukentlige nettverkssamlinger for au pairer. Disse samlingene holdes i samarbeid med våre engasjerte frivillige og ansatte. Målet er å skape en hyggelig sosial møteplass for au pairer der en kan utveksle erfaringer og få venner. Hver samling vil ha ulike tema.

DatoTemaBeskrivelseByAnnen informasjon
21.07.18Bowling. Vi drar til Oslo Bar og Bowling. Påmelding til aupair@caritas.noOppmøte på Caritas au pair-senterOsloMøt opp 17.30
24.07.18Informasjonsmøte for au pairerCaritas au pair-senterOsloMøt opp 12.00
26.07.18Vi besøker Slottet! Guidet tur. Påmelding til aupair@caritas.noOppmøte utenfor SlottetOsloMøt opp 12.00
KommerTur til VettakollenOppmøte Caritas au pair-senterOslo

Infomøter for au pairer og vertsfamilier

Det er viktig at personer tilknyttet au pair ordningen har kunnskap om regler, rettigheter og plikter. Caritas vil derfor arrangere separate informasjonsmøter for au pairer og vertsfamilier. Under vil vi liste opp datoene for disse samlingene.

Infomøter for au pairer

Informasjonsmøte for au pairer i Oslo

Dato: 24. juli 2018
Tid: Klokka 12.00
Sted: Storgata 38, inngang Hausmannsgate

Informasjonsmøte for au pairer i Bergen

Vi har ikke satt dato for informasjonssamling i Bergen enda, men du er velkommen til å ta kontakt med oss for å få mer informasjon og veiledning.

Informasjonsmøte for au pairer i Stavanger

Vi har ikke satt dato for informasjonssamling i Stavanger enda, men du er velkommen til å ta kontakt med oss for å få mer informasjon og veiledning.

Regina ler
profil gjest

Informøter for vertsfamilier

Informasjonsmøte for vertsfamilier i Oslo

Dato: 26. juli 2018

Klokka: 17.00-18.00

Sted: Storgata 38, inngang fra Hausmannsgate

Informasjonsmøte for vertsfamilier Bergen

Vi har ikke satt dato for informasjonssamling for vertsfamilier i Bergen enda, men du er velkommen til å ta kontakt med oss for å få mer informasjon og veiledning.

Informasjonsmøte for vertsfamilier i Stavanger

Vi har ikke satt dato for informasjonssamling for vertsfamilier i Stavanger enda, men du er velkommen til å ta kontakt med oss for å få mer informasjon og veiledning.

Søndagsaktiviteter for au pairer

For å skape samhold blant au pairer og støtte opp under ordningen som et kulturutvekslingsprogram vil vi arrangere aktiviteter søndager før jul.

Følg med på Facebook!

Aktivitetene på senteret vil også legges ut på Facebook. Arrangementene vi oppretter på Facebook vil vises her. Dersom du har spørsmål om arrangementene er det bare å ta kontakt med oss. Alle våre arrangementer er gratis. Forøvrig er alle arrangementer tilknyttet Caritas ressurssenter tilgjengelig for au pairer og vertsfamilier.

No upcoming events

Sjekk oss ut på Facebook

This message is only visible to admins:
Unable to display Facebook posts

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Click here to Troubleshoot.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med Caritas au pair-senter?