Korona-pandemien

/Korona-pandemien
Korona-pandemien 2020-04-28T17:37:58+00:00

Koronapandemien rammer nå de fattige og mennesker som allerede var i en sårbar situasjon særlig hardt.

Tusener av frivillige og ansatte i Caritas arbeider dag og natt for å redde liv og for å tilpasse seg den nye virkeligheten. Vi når ut tilde mest sårbare med mat, vann, helsehjelp, informasjon og annen støtte. Med 165 nasjonale grasrotorganisasjoner er vi selv i de minste landsbyer både før og under denne krisen. Vi vet hvor skoen trykker og løfter de fattiges stemme i dag. Men vi vil også være der når krisen er over og lokalsamfunn skal gjenoppbygges.

Støtt arbeidet

Gi et bidrag

Vi trenger deg!

Tusen vis av frivillige og ansatte arbeider hver dag for å hjelpe de utsatte menneskene i verden gjennom koronakrisen.
Dette kan vi ikke gjør uten din hjelp. La oss ikke glemme solidaritet i vanskelige tider.

Vipps: 12135 (merk korona)
SMS: Mulighet til 2160 (250,-)
Bakkort: Her
Konto: