Julegave til dem som har aller minst

//Julegave til dem som har aller minst
10854936876_2b3108b2e7_o

Foto: Caritas Internationalis.

Lurer du på hva du skal gi til noen du er glad i? Syns du kanskje at jula har blitt for materialistisk? Gi en symbolsk julegave ved å støtte Caritas Norge. Slik kan du glede mange som har lite!

Caritas’ symbolske julegaver
Caritas tilbyr i år et alternativ til deg som av den ene eller andre årsaken ikke ønsker å gi bort enda en «ting» til jul. Det kan være fordi du vil gi noe til noen som har ”alt», eller kanskje du rett og slett synes jula er blitt for materialistisk. Da kan du gi et symbolsk julegavekort fra Caritas, der inntektene går til mennesker som slett ikke har alt.

Om du ønsker å gi en symbolsk julegave til Caritas går du fram på følgende måte. Benytt vår nettbaserte betalingsløsning eller benytt vårt kontonummer 8200.01.93433, merk innbetalingen med «Symbolsk julegave». Du velger selv størrelsen på ditt bidrag. Alle som gir en symbolsk gave til Caritas vil få et kort som kan gis videre til den som skal motta gaven. I kortet er det informasjon om at et bidrag er gitt til Caritas Norge i mottakers navn, samt plass til å skrive inn mottakers og givers navn og en personlig hilsen om mkomp2an ønsker det. Husk å oppgi din e-postadresse dersom du ønsker å få tilsendt et kort via e-post, som kan skrives ut hjemme. Du vil motta elektroniske kort en til to dager etter at du har kjøpt den symbolske julegaven. Du kan også få tilsendt kortet i posten, men kjøper du en symbolsk julegave etter 15. desember vil vi ikke kunne garantere at kortet kommer fram i posten innen julaften.

Har du spørsmål om Caritas’ symbolske julegaver kontakt oss på e-post caritas@caritas.no eller på telefon 23 33 43 60.

2018-02-05T14:49:17+00:00 11th desember, 2013|