Lær norsk hos Caritas! Nye kurs i februar

//Lær norsk hos Caritas! Nye kurs i februar

Caritas Norge starter en ny runde med sine populære norskkurs 4. februar.   Vi tilbyr kurs på mange nivåer for voksne i Oslo.  Norskkursene våre er svært populære, så ikke vent for lenge med å registrere deg dersom du er interessert.

Illustrasjonsbilde: Herman Ekendahl-Dreyer/Caritas Norge

Du kan melde deg på ved å følge denne lenken: https://www.caritas.no/norwegian-language-courses/ eller ved å komme innom Caritas ressurssenter i Oslo (mandag-torsdag fra kl. 10.00-16.00)

Dette betyr de ulike nivåene: A1: begynnernivå, A2: litt viderekommende, B1: viderekommende, B2: avansert nivå. Caritas arrangerer norskkurs både på dagtid og på kveldstid. Vi tilbyr også forberedelseskurs til norskprøve B1.

Språkundervisningen er kommunikativ. Du blir oppfordret til å bruke språket aktivt i praktiske situasjoner og får mange anledninger til å øve og repetere. Caritas organiserer også språkkafé på torsdager. Der kan du sitte i en gruppe med elever som har samme nivå som deg. Det er veldig sosialt og vi ser at det er en fin anledning til å knytte kontakter og treffe nye mennesker. Språkkafé er gratis og du kan låne bøkene av oss. Du får også oppgavehefter av læreren.

Vår visjon er å hjelpe så mange som mulig med å lære norsk. Vi vet at integreringen i Norge er vanskelig når du ikke kan språket og ikke forstår kulturen. Det er dyrt å lære norsk og det krever stor innsats av elevene. Vi tilbyr  rimelige kvalitetskurs med gode og dedikerte lærere som vil gjøre en forskjell.

Velkommen til oss!

Hilsen fra lærerne i Caritas
Elisabeth, Tina, Beate, Tamara, Irene, Hanna og Per Christian.

2019-01-25T11:15:55+00:00 25th januar, 2019|