Nå kan du melde deg på nye norskkurs

//Nå kan du melde deg på nye norskkurs

Den neste runden med norskkurs starter 25.mars. Allerede nå kan du melde deg på.

Caritas tilbyr kurs på mange ulike nivåer, og kan tilby kurs både på dagtid og på kvelden. Gjennom Caritas’ språkkurs blir du oppfordret til å bruke språket i praktiske situasjoner, og du får mulighet til både å øve og repetere. Samtidig tilbyr vi hver torsdag språkkafé, hvor du kan møte nye mennesker som er på samme språknivå som deg. Vi vet at det kan være vanskelig å bli godt nok integrert uten å lære norsk. Samtidig vet vi at det å lære språket ofte kan være kostbart, og kreve stor innsats. Derfor ønsker vi å tilby gode kurs, med dedikerte lærere som ønsker å gjøre en forskjell.

Meld deg på her: https://www.caritas.no/norwegian-language-courses/

ENGLISH:

The next round of Norwegian courses start March 25th. You may sign up already now.

Caritas offers courses for many different levels of knowledge, and we offer both day classes and night courses. Through our Norwegian courses you are challenged to use the language in practical situations, and you’re given an opportunity to practice repeatedly. We also offer a språkkafé every Thursday, where you can meet new people who are at your level in terms of their Norwegian skills. We know how difficult it can be to integrate without speaking Norwegian. We also know that learning the language can be expensive, and demand a lot from you. We therefore offer good courses, led by dedicated teachers who really want to make a difference.

Sign up here: https://www.caritas.no/norwegian-language-courses/

2019-03-18T12:20:01+00:00 15th mars, 2019|